Search This Blog

Saturday, January 1, 2011

REHLAH FRC

salam alaik... huhu... kawan-kawan.. kowang pernah pergi Taman Negara tak? 
hihi.. post aku kali ni.. nak cerita tentang program rehlah Facilitator Representative Committee (FRC)..
^^
matlamat program ini adalah untuk 'strengthening the ukhwah between facilitators, FRCs & any staffs that involved in study circle/fardhu ain programmes'

program ni bertempat di Kuala Tahan, Taman Negara, Pahang...

alhamdulillah.. dengan izin Allah.. Dia telah memilih aku untuk 'join' rehlah ni & memberikan aku pengalaman yang sangat b'harga ni... thank you Allah..

ok.. ni antara aktiviti yang boleh aku kongsi dengan kowang semua.. hihi..     ^^


ni gambar kat tempat sebelum kami masuk hutan.. berkumpul di sini dulu.. sebelum masuk hutan mencari tapir..   ~psst~ tak jumpa tapir pun..    >_<


ha.. ni tengah dalam hutan la ni..      ^^


di puncak... bersama Ustaz Majid.. lecturer aku.. hua3.. suka2..     ^^


4 orang budak BAR ( Bachelor of Arabic )
boleh buat kumpulan nasyid ni.. macam Far East.. kuang3...


aku dengan Bro Azhar.. salah seorang staf Leadership & Training Department (LTD)
kat atas titian gantung.. ataupun dikenali sebagai canopy walk..    ^^


hua3... ni dekat kampung orang asli taw.. aku belajar menyumpit..
 haha.. tak pandai aku sumpit-sumpit ni.. memanah terer ar.. (aku tipu je) 
hehe...


huhu... habis basah lencun.. baru balik dari kampung orang asli & mandi manda di sungai..
huk3... saya memang suka main air !! hua3...



hm... ni lah serba sedikit gambar yang aku dapat kongsi dengan kowang.. it's a great experince for me.. thank you Allah...

ok...
sampai sini dulu catitan aku... jumpa lagi lepas ni.. 
salam alaik...      ^^














4 comments:

  1. lawa gambar, sape la snap tu ye xD
    btw,memang satu pengalaman berharga..moga dapat manfaat yang berNILAI dalam program ni :)

    ReplyDelete
  2. areefah : tah la... siapa yg snap ek? hehe.. ok.. terima kasih la tlg ambil gambar aku.. ko mmg the best photographer lah!!! hihi..

    alhamdulillah 4 this great experience..

    ReplyDelete