Search This Blog

Sunday, April 10, 2011

PROGRAM 'ANDA BIJAK JAUHI ZINA' DI POLITEKNIK MERSING

salam alaik... 
aku just nak share gambar-gambar program 'Anda Bijak Jauhi Zina' (ABJZ) di Politeknik Mersing pada 6 April lepas..
aku sebagai salah seorang facillitator.. terima kasih kepada Nur Areefah kerana sudi mengajak diri aku yang hina ini untuk menjadi sebagai salah seorang facilitator.. 
apa lah sangat aku ni.. >.<


sekitar induction pada 5 April..




barisan para facilitator & trainer..


di akhir program, mendapat sedikit cenderahati dari pihak Politeknik Mersing.. terima kasih..


bergambar bersama Jawatankuasa Perwakilan Pelajar (JPP) Politeknik Mersing..


pengalaman aku menjadi faci kat sini.. memang mencabar.. cabaran utamanya ialah pelajar-pelajar Poli tuh sendiri yang bermacam fikrah.. dan mereka ni diploma an.. so, ada yang umur lebih kurang aku je.. ada yang atas aku pun ada.. huhu.. aku pun, buat muka matang la.. wat muka macam orang dah kahwin.. adeh..  =.=!

ok2.. ni jer cerita ABJZ yang aku boleh kongsikan.. huhu..
slm..



Friday, April 1, 2011

المخيم العربي

salam alaik.. hai kawan-kawan.. post kali ni, aku nak cerita sikit pengalaman aku dalam program yang baru je aku lalui.. program mukhayam arabi.. huhu.. ini ialah program BARSS (Bachelor of Arabic Students Society)..huhu..


program : Mukhayam Arabi
tarikh : 25-27 mac 2011
tempat : Kem Sri Raudhah Gombak


best program ni taw.. pengalaman yg menarik.. huhu.. paling best masuk hutan malam-malam lepas tu kene kacau... kuang3.. best2..  ('',)     hihi..



haa.. ni sebelum bertolak.. kat nilai lagi.. haha.. dah la b'tolak lambat.. adeh..
=.=!
ni ar kawan-kawan aku..  ^^,


saya memang suka main lumpur.. baru taw ke..  =.=!


lepas main lumpur main air ! yes !! yeay~!!
 saya memang suka main air.. ^_^
(aku tak pernah tengok muka aku seceria tuh 
~ tq la siapa yang ambil gambar ni ea~)
hihi..


jungle tracking.. huh.. sempit-sempit.. lalu je lah.. 


my beloved lecturers..


haha.. kitowang redah terowong ni taw.. hihi.. best2.. aku jumpa katak melompat.. hua3.. nasib baik aku yang jumpa.. kalau orang lain, mesti dah menjerit-jerit.. sebab katak tuh comel sangat ! 
=.='


ni kat hujung terowong.. dah nak keluar dah.. hihi..


ni dah keluar terowong.. on the way ke air terjun..




sukanya aku dapat main air terjun dengan lecturer sendiri.. thank you Allah for everything..


on the way balik..  balik lalu tepi highway jer.. tuh yang tak boleh blah tu.. haha.. ^^,



kawan-kawan saya..  (",) rindu kowang..

ok.. sampai sini je pen aku.. kepada kawan-kawan semua.. nanti kita jumpa kat UIAM Gombak bulan 9 ni ea.. thanks for everything.. salam alaik.. 


~malas nak citer panjang-panjang la, x larat~ hua3..
senyum...   ^_^