Search This Blog

Sunday, April 10, 2011

PROGRAM 'ANDA BIJAK JAUHI ZINA' DI POLITEKNIK MERSING

salam alaik... 
aku just nak share gambar-gambar program 'Anda Bijak Jauhi Zina' (ABJZ) di Politeknik Mersing pada 6 April lepas..
aku sebagai salah seorang facillitator.. terima kasih kepada Nur Areefah kerana sudi mengajak diri aku yang hina ini untuk menjadi sebagai salah seorang facilitator.. 
apa lah sangat aku ni.. >.<


sekitar induction pada 5 April..




barisan para facilitator & trainer..


di akhir program, mendapat sedikit cenderahati dari pihak Politeknik Mersing.. terima kasih..


bergambar bersama Jawatankuasa Perwakilan Pelajar (JPP) Politeknik Mersing..


pengalaman aku menjadi faci kat sini.. memang mencabar.. cabaran utamanya ialah pelajar-pelajar Poli tuh sendiri yang bermacam fikrah.. dan mereka ni diploma an.. so, ada yang umur lebih kurang aku je.. ada yang atas aku pun ada.. huhu.. aku pun, buat muka matang la.. wat muka macam orang dah kahwin.. adeh..  =.=!

ok2.. ni jer cerita ABJZ yang aku boleh kongsikan.. huhu..
slm..



2 comments: