Search This Blog

Tuesday, March 1, 2011

SUKA DUKA AKU

salam alaik.... ya Allah.. dah lama aku tak update blog ni... maaf weh.. aku memang nak sangat update.. tapi, agak busy ler.. banyak kerja sungguh kat UIA tu.. huhu.. lepas tu, bila da balik rumah... tak ada internet da... hua3..
ni pun aku update pun kat rumah kawan taw...  hua3..  wat muka tembok je la pergi rumah dia kata nak update blog... waa..... cuti lamanya sampai bulan 9, nampaknya berbulan-bulan la lepas ni aku tak update blog...  =.='

aku dah tamat pengajian di Centre 4 Foundation Studies IIUM Nilai... ~suka tapi sedih~  :(
banyak sangat kenangan.. sepanjang aku berada di CFS ni, aku berkhidmat sebagai Treasurer 1 untuk Facilitator Representative Committee (FRC)
banyak dah program yang kami 'conduct' & lalui.. sama ada jadi committee mahupun peserta..
tapi, apa-apa hal pun...  aku tetap sebagai treasurer.. sebab dah memang tu post aku..  (",)

ok.. aku nak cerita program-program aku sepanjang sem 2, 2010/2011 ni...








hm.. ni lah gambar-gambar meeting kitowang... simple je.. hua3..


ni gambar masa leadtrain... aku sebagai program coordinator..  (",)




ni lah satu-satunya partner 'BAR' aku dlm FRC.. maksud aku yang lelaki.. thanks Mahfuz sebab teman aku.. 
(",)



main air... hihi.. jadi macam budak-budak aku tyme ni.. hua3.. da macam digimon.. hehe..


muka puas bila dah selamat meniti titian gantung... kuang3..



rehat jap..



hm... aku jadi speaker.. dengan partner aku, areefah...  hua3..
(ni program baktisiswa kat penang, bagi talk kat pelajar sekolah menengah)


wat assignment tepi pantai... hua3.. tak siap lagi assignment esok nak kena hantar.. jangan contohi aku.. 
aduh...   =.='



Facilitator Appreciation Night (FAN) our last program..  siyes sedih...  


ucapan president FRC, Halim...  


nampak aku tak?    >_<


hm.. smnanye, banyak lagi nak citer ni.. tapi, menumpang internet pun kat rumah kawan an, so.. faham-faham la..  mungkin lepas ni, aku tak update blog untuk jangka masa yang agak lama.. maafkan aku..  

serius.. sem last aku ni, memang aku rasa sedih.. nak tinggalkan CFS, lecturer-lecturer, kawan-kawan, FRC, LTD.. & lain-lain.. aku sayang kowang semua weh.. ukhwah fillah..  ameen...





2 comments:

  1. Aslmkm..
    blh je nk update..
    taip je kt pc,
    ble2 dh siap n ade mase tgl post je kt mn2..

    ReplyDelete