Search This Blog

Wednesday, March 10, 2010

SEMUANYA DARIPADA TUHAN



salam...post ni, aku cuma nak kongsi dengan kowang 1 perkara.....

kowang pernah rasa hampa x?mesti pernah kan.. biasa lah, lumrah hidup, perasaan pun ada shift gak, kejap 'happy', lepas tu jap lagi sedih, jap lagi ketawa, jap lagi meraung....ambik bantal tutup muka lepas tu jerit kuat-kuat...pernah buat? (aku pernah buat) kalau kowang pernah buat, maknanya.......................kita ni sefikrah la...ha3..

bila sedih, aku dengar 1 lagu ni, tajuknya 'segalanya milikMU' kumpulan mestica..
liriknya memang tepat dengan perasaan hati aku... lagu ni memang bagi semangat...
bahawa segala-segalanya adalah daripada Allah..

kat bawah ni liriknya..............



KAU yang menciptakan cinta
dan KAU jua yang menghampar bahagia
di ribaan MU terhimpun harapan
impian tulus setiap insan

KAU yang mengutuskan duka
dan KAU lah yang mengirimkan hampa
namun pada MU jua diadukan
berbagai keresahan & tangisan

aku tahu inilah kasih MU
aku tahu inilah cinta MU
dan ku tahu tiap yang terbaik untuk ku
tak semuanya yang ku mahu

di celah hela nafas yang terhela
ada dingin saat menyeru nama MU
terarah segala ronta rasa
pada damainya dakapan MU

aku tahu inilah kasih MU
aku tahu inilah cinta MU
dan ku tahu
di segenap ruang rasaku
telah KAU titipkan kekuatan
oh tuhan

1 comment: